Coaching

Waarvoor kun je bij mij terecht?

  • Coaching op het gebied van hooggevoeligheid. Door hooggevoeligheid te accepteren, te (h)erkennen en te begrijpen, laat ik zien dat hooggevoeligheid een gave kan zijn in plaats van een last. Voor volwassenen en kinderen.
  • Begeleiden van (jong)volwassenen op het gebied van zelfbewustzijn, mindset en omgaan met gedachten/emoties en stress.
  • ACT therapie: Deze gedragstherapie helpt mensen om op een flexibele manier om te gaan met de obstakels die ze tegenkomen (Acceptance), zodat zij kunnen blijven investeren in de dingen die ze écht belangrijk vinden (Commitment). 
  • Begeleiden met Mindfulness en mediteren. 
  • En natuurlijk ook combinaties van bovengenoemde coaching.

Herkenbaar?

  • Zie je even niet hoe je verder moet? 
  • Loop je vast in bestaande manieren en patronen? 
  • Kom je er alleen niet uit en heb je hulp nodig om de regie weer in eigen handen te krijgen?  
  • Voel jij je moe en heb je behoefte aan meer energie en balans? 

Ik wil graag samen met jou kijken, welke hulpvragen er zijn en hoe we de balans terug kunnen krijgen. Door zelfinzicht en zelfbewustzijn ga je je weer verbinden met jezelf.  Als coach en hoogsensitief persoon bied ik ondersteuning in voelen, ontwikkeling en gedrag.  

Ik werk vanuit een krachtgerichte benadering. Ik werk niet alleen met wat je zegt of uitstraalt, maar ook met wat je voelt in je kern. De coaching aan kinderen vindt op dezelfde manier plaats, alleen zal ik op een meer visuele en 'speelse' manier bezig gaan in de gesprekken. En er zullen eventueel aanvullende gesprekken en observaties plaatsvinden in de klas. We stellen samen doelen tijdens het intakegesprek en bespreken waar de aandacht naar uit mag gaan. We evalueren tussentijds en na het coachingstraject. Ik wil graag continue coaching op maat bieden.

Ik ben opgeleid tot ACT therapeut (Acceptance and Commitment Therapy). Dit is een vorm van therapie waarbij het aanvaarden van jouw (onverklaarde) klachten centraal staat (acceptatie). Je leert om het zinloze gevecht met (vervelende) emoties, gedachten en lichamelijke sensaties waar mogelijk te stoppen. Zo ontstaat er ruimte en aandacht voor dingen die echt belangrijk voor je zijn (commitment). Het doel is niet om klachten op te lossen of te verminderen, maar om mentaal veerkrachtiger te worden. Ook mindfulness oefeningen zijn onderdeel van het traject.

De zes zuilen van ACT

   

 Aangesloten bij

 



 






E-mailen
Bellen
Map
Info